lauantai 23. elokuuta 2014

Teinitalk


Ripusta seuraava opas teinien puheesta jääkaapin oveen. Jos kuulet nuorison suustaan jotain muuta, voit vetää rastin seinään.

 

”Missä mun puhelimen laturi on?”

”Ei voi olla TAAS mun vuoro tyhjentää astianpesukone! Tekeeks täällä kukaan muu kotitöitä kuin MINÄ?!”

”Miks meillä ei oo MITÄÄN ruokaa jääkaapissa?!”

”Missä mun puhelimen laturi on?”

”Älä puutu MUN asioihin!”

” ---- ”

”Missä mun puhelimen laturi on?”

”No joo joo!”

”Onks joku TAAS laittanut netin pois päältä?!”

”Missä mun puhelimen laturi on?”

”Peseeks täällä talossa kukaan KOSKAAN pyykkiä?!”

”Onks meillä MITÄÄN syömistä?”

”Missä mun puhelimen laturi on?”

”Siis sä olet NIIN nolo/outo/vanha/rasittava/määräilevä/jankuttava/toiselta planeetalta.”

” --- zzzzzzzz --- ”

”Missä mun puhelimen laturi on?”

”MULLA EI OLE MITÄÄN SOPIVIA VAATTEITA!”

”Annatko rahaa.”

 

Satunnaisesti voi kuulla myös seuraavan:

”Äiti. Hierotko mun jalkoja hetken?”

Ennen kuin liikutut, varaudu seuraavaan:

”Laitatko mun puhelimen latautumaan.”

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti